Om u zo goed als mogelijk van dienst te zijn verzenden wij uw bestelling altijd via pakketdienst of via onze eigen bezorgservice. Als wij uw bestelling via pakketdienst versturen ontvangt u van ons een track & trace code via mail hiermee kunt u eenvoudig uw bestelling volgen! Wordt uw bestelling geleverd door onze eigen bezorgservice geleverd dan ontvangt u van ons een planning e-mail hierdoor weet u precies wanneer uw bestelling word geleverd.

Levering

Als de bestelling op werkdagen vóór 15:00 uur besteld en betaald is en de producten zijn op voorraad, wordt deze de zelfde dag door ons verzonden via onze pakketdiensten PostNL, DHL, DPD of UPS. Als u niet thuis bent, wordt het pakket bij de buren bezorgd of de bezorger probeert het de volgende dag opnieuw.

Als de bestelling via onze eigen bezorgservice wordt geleverd dan dient u op de afgesproken tijdstip thuis te zijn, bent u niet aanwezig op afgesproken tijdstip dan vertrekt onze bezorgdienst weer naar de volgende klant. U kunt ons dan bellen of mailen voor het inplannen van een nieuwe bezorgafspraak (let op: hiervoor worden kosten berekent). Bestellingen worden door onze bezorgers tot aan de voordeur geleverd en bij flats en appartementen tot aan de galerij.

Retourneren

Indien u niet 100% tevreden bent over één van de bij matrasplaza.nl aangeschafte producten kunt u deze, zonder opgaaf van reden, retourneren binnen 14 dagen na aanschaf, mits het product in originele en onbeschadigde staat verkeert en indien mogelijk in originele verpakking.

Na aanmelding van het retour heeft u nog 14 dagen om het aangemelde product te retourneren.

Heeft u tijdens een actie een gratis product van ons ontvangen en wilt u de bestelling retour sturen, vergeet dan niet om de gehele bestelling retour te sturen, inclusief het gratis ontvangen product.

Zodra wij het retour gestuurde product hebben ontvangen en goedgekeurd dan zullen wij het bedrag zo spoedig mogelijk retourneren, uiterlijk binnen 14 dagen na aanmelding herroeping. U krijgt dan het gehele aankoopbedrag terug, inclusief verzendkosten. Wij gebruiken voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat u heeft gebruikt tijdens afrekenen, tenzij u zelf instemt met een andere methode.

Retourverzending komen voor rekening van u en zijn gemiddeld € 6,95 via postNL. Producten die niet met de gewone post kunnen worden retour gestuurd kunnen worden afgehaald door onze eigen bezorgdienst de kosten hiervoor zijn € 129,00. Let op; Retourverzending is altijd voor uw eigen rekening en risico.

> Download Modelformulier voor herroeping

Retouradres

Matras Plaza
Bodendijk 13 B
7121 GH Aalten

Mag het terug?

U mag ten alle tijden het product retourneren. Wij kunnen in de volgende gevallen het aankoopbedrag niet volledig crediteren:

  1. Artikelen die langer dan 14 dagen geleden ontvangen zijn. Artikelen die gebruikt, beschadigd of incompleet zijn.*

     

  2. Artikelen waarvan verpakking ontbreekt. (Voor het beoordelen van het product is de verpakking verwijderen niet nodig) *

     

  3. Indien je het materiaal van het product verder wilt controleren, adviseren wij om de verpakking netjes open te maken zodat je de stof kunt voelen. Haal het product niet volledig uit de verpakking, omdat wij dan niet kunnen controleren of het is gebruikt!

     

  4. Het gaat niet om een op maat gemaakt product. Als het product speciaal voor u geproduceerd is, kunnen wij het niet retour nemen.

Restbedrag

In het geval dat niet het gehele aankoopbedrag gecrediteerd kan worden zal een restbedrag worden berekend. Dit restbedrag hangt mede af van de staat van het artikel en de staat van de verpakking. Artikelen zoals (top)matrassen, dekbedden, kussens waarvan een restbedrag moet worden vastgesteld zullen eerst nog professioneel gereinigd moeten worden alvorens de restwaarde kan worden berekend. Zodra als het (top)matras geheel uit de verpakking is gehaald dienen wij deze professioneel te laten reinigen. Echter zal matrasplaza.nl nooit een beslapen (top)matras voor nieuw verkopen. Een retour gestuurde (top)matras zal voordat het via de tweedekans verkocht wordt allereerst professioneel gereinigd moeten worden. Ook u zal nooit een een beslapen (top)matras willen kopen voor nieuwwaarde.

Kan ik annuleren?

Wanneer u een online bestelling ongedaan wilt maken (annuleren) dan dient u dit schriftelijk of per e-mail te doen.

In het geval van op maat gemaakte producten, kan het zijn dat de order niet meer geannuleerd of gewijzigd kan worden. Als u toch wilt annuleren, zijn wij helaas genoodzaakt 30% annuleringskosten te berekenen. Indien u een bestelling wilt annuleren nadat u al bent geïnformeerd dat de (deel)levering plaats kan vinden, dan zijn wij genoodzaakt 50% annuleringskosten in rekening te brengen.

Wat zijn de Retourkosten

De retourkosten zijn voor uw eigen rekening (gemiddeld zijn de kosten hiervan € 9,95 met PostNL). Het verzenden van producten is voor eigen risico. Pak het daarom goed in. Wij adviseren u een begeleidend schrijven bij uw retourzending te voegen zodat de retourzending gemakkelijk verwerkt kan worden en het betaalde bedrag snel teruggestort kan worden. Mocht u hierover vragen hebben, dan kunt u ons bereiken per e-mail: info@matrasplaza.nl of telefonisch: 085 004 32 45.