Om u zo goed als mogelijk van dienst te zijn verzenden wij uw bestelling altijd via pakketdienst of via onze eigen bezorgservice. Als wij uw bestelling via pakketdienst versturen ontvangt u van ons een track & trace code via mail hiermee kunt u eenvoudig uw bestelling volgen! Wordt uw bestelling geleverd door onze eigen bezorgservice geleverd dan ontvangt u van ons een planning e-mail hierdoor weet u precies wanneer uw bestelling word geleverd.

Levering

Als de bestelling op werkdagen vóór 15:00 uur besteld en betaald is en de producten zijn op voorraad, wordt deze de zelfde dag door ons verzonden via onze pakketdiensten PostNL, DHL of UPS. Als u niet thuis bent, wordt het pakket bij de buren bezorgd of de bezorger probeert het de volgende dag opnieuw.

Als de bestelling via onze eigen bezorgservice wordt geleverd dan dient u op de afgesproken tijdstip thuis te zijn, bent u niet aanwezig op afgesproken tijdstip dan wacht onze bezorgservice 10 minuten, mocht er dan wederom niemand thuis zijn dan ontvangt u van onze bezorgservice een leveringsbon met daarop de tijd en datum dat onze bezorgdienst bij u is geweest. U kunt ons dan bellen of mailen voor het inplannen van een nieuwe bezorgafspraak (let op: hiervoor worden kosten berekent). Bestellingen worden door onze bezorgers tot aan de voordeur geleverd en bij flats en appartementen tot in de galerij.

Servicepunt levering

U kunt er voor kiezen om uw pakket op te halen bij een van de vele postNL servicepunten in Nederland. Kiest u voor Servicepunt levering dan kunt u zelf de locatie uitzoeken waar u het pakket wilt ophalen. 

Retourneren

Het kan voorkomen dat u een product wilt retourneren. Dit kan bij ons binnen 14 dagen na het verstrijken van de bedenktermijn, zonder opgaaf van reden. Let op: de retourskosten zijn wel voor eigen rekening, deze worden niet door ons vergoed. u heeft 14 dagen om het retour te melden en vanaf het moment van melden 14 dagen om de bestelling te retourneren.

Heeft u tijdens een actie een gratis product van ons ontvangen en wilt u de bestelling retour sturen, vergeet dan niet om de gehele bestelling retour te sturen, inclusief het gratis ontvangen product.

Indien het gratis product niet retour gezonden is, zullen alsnog deze kosten in rekening worden gebracht.

Volg onderstaande stappen om de retoursprocedure zo soepel mogelijk te laten verlopen:

  1. Vraag per mail een retournummer bij ons aan.
  2. Geef in de mail uw order nummer aan en welk product u wilt retourneren of ruilen.
  3. Geef uw pakketje af bij het postkantoor.
  4. Na ontvangst van uw retour zullen wij een vervangend product (indien gewenst) toesturen of storten wij binnen 7 werkdagen het geld terug op uw rekening.

Retouradres

Matras Plaza
T.a.v. Afdeling retouren
Bodendijk 13 B
7121 GH Aalten

Mag het product retour?

Omdat veel van de online artikelen op maat worden gemaakt in onze eigen fabriek is het retour nemen van artikelen helaas beperkt mogelijk.

Standaardartikelen, denk aan: dekbedden, hoeslakens, hoofdkussens en dekbedovertrekken kunt u retourneren indien deze ongebruikt en onbeslapen zijn.

Gemaakt op bestelling, denk aan: matrassen, topdekmatrassen, bedbodems kunt u helaas niet retourneren. Onze matrassen, topdekmatrassen en bedbodems worden namelijk gemaakt in onze eigen fabriek uitsluitend op uw doorgeven afmeting en specificaties (dit betreffen geen voorraad producten).

U ontvangt wel bij iedere bestelling van een matras of topdekmatras 100 dagen omruilgarantie, In deze periode kunt u zo vaak (qua model of hardheid) ruilen, meer informatie en voorwaarden over onze 100 Dagen omruilgarantie vindt u hier >

Kan ik annuleren?

Wanneer u een online bestelling ongedaan wilt maken (annuleren) dan dient u dit  schriftelijk of per e-mail te doen.

In het geval van op maat gemaakte producten, kan het zijn dat de order niet meer geannuleerd of gewijzigd kan worden. Als u toch wilt annuleren, zijn wij helaas genoodzaakt 30% annuleringskosten te berekenen. Indien u een bestelling wilt annuleren nadat u al bent geïnformeerd dat de (deel)levering plaats kan vinden, dan zijn wij genoodzaakt 50% annuleringskosten in rekening te brengen.

Wat zijn de Retourkosten

De retourkosten zijn voor uw eigen rekening (gemiddeld zijn de kosten hiervan € 6,95 met PostNL). Het verzenden van producten is voor eigen risico. Pak het daarom goed in. Wij adviseren u een begeleidend schrijven bij uw retourzending te voegen zodat de retourzending gemakkelijk verwerkt kan worden en het betaalde bedrag snel teruggestort kan worden. Mocht u hierover vragen hebben, dan kunt u ons bereiken per e-mail: info@matrasplaza.nl of telefonisch: 085 004 32 45.