Klachten
Heeft u een klacht? Dan willen wij hiervoor onze excuses aanbieden. Klanttevredenheid staat bij ons hoog in het vaandel, maar zelfs dan worden er nog weleens fouten gemaakt. Dat mag niet gebeuren.
Indien u een klacht heeft over onze producten of onze service, dan kunt u contact met ons opnemen via e-mail of via het onderstaande contactformulier. U krijgt van ons binnen 48 uur na ontvangst van uw klacht een reactie.
In het geval dat een klacht niet correct door ons wordt opgelost, kunt u zich immer richten tot onze geschillencommissie. Zie hiervoor: www.webwinkelkeur.nl
Indien u niet tevreden bent met de afhandeling van je klacht dan kunt u deze ook voorleggen aan de Geschillencommissie Webwinkelkeur (www.webwinkelkeur.nl) of aan deze Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (https://ec.europa.eu/consumers/odr/).
Klik hier voor een email naar ons toe: info@matrasplaza.nl
[quform id=”1″ name=”Contactformulier” show_title=”0″ show_description=”0″]