Klachtenregeling
Heeft u een klacht? Dan willen wij hiervoor onze excuses aanbieden. Klanttevredenheid staat bij ons hoog in het vaandel, maar zelfs dan worden er nog weleens fouten gemaakt. Dat mag niet gebeuren.
Indien u een klacht heeft over onze producten of onze service, dan kunt u contact met ons opnemen via e-mail info@matrasplaza.nl of via het onderstaande contactformulier. U krijgt van ons binnen 48 uur na ontvangst van uw klacht een reactie.
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@matrasplaza.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Contact